6 juli 2014



Ik dacht zo, laat ik er een paar achter elkaar opzetten.
De eerste kaart heb ik weer heel ouderwets geborduurd, een 3d gebruikt en een malletje van Spellbinders.
De tweede kaart was voor iemand, die wel wat gezelligs kon gebruiken. De achtergrond ge-embosd. De mal en de groene veertjes zijn van Joy en de bloemetjes met de pons van Martha Stewart. En het lint komt uiteraard bij Marlous van doe@ding  vandaan. Mijn favoriete winkel voor al mijn creatieve uitspattingen hahaha.
En de derde kaart een heel lief stempeltje van Wild rose Studio en was niet direct voor iemand speciaal bestemd,
Maar ik vind het zo,n lief olifantje. Het is ingekleurd met distressinkt en uiteindelijk toch terecht gekomen
bij een lieverd, die wel een kaartje kon gebruiken.
Ik zou het zo leuk vinden, als jullie mij laten weten, hoe je ze vind. En bedankt weer voor jullie bezoekje.





3 opmerkingen:

  1. super kaarten bep....en borduren blijft prachtig he kost allleen zo veel energie

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Manon. Ja er gaat meer tijd inzitten dan in de andere kaarten, maar ik vind het nog steeds leuk om te doen. Dank je wel voor je bezoekje en je lieve reactie.
      Warme groetjes Bep

      Verwijderen
  2. Hallo Bep,
    Wij zijn net terug van verlof en wat zie ik hier bij jou ..... prachtige kaartjes heb jij gemaakt, ik vind ze top !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen